Όταν έμαθα πέρσι το καλοκαίρι για την καμπάνια «Σύλλογος πιο Μεγάλος» αντιμετώπισα το εγχείρημα με … δυσπιστία. Δυσπιστία όχι απέναντι στους διοργανωτές (εξάλλου ο λογαριασμός της καμπάνιας ανήκει στον ΑΟ), αλλά όσον αφορά τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος.
Βλέπετε όταν έχεις ζήσει εποχές που ο ΑΟ είχε μόλις 400 μέλη και έρχεται ο φίλος μου ο Αριστοτέλης και σου λέει «να μαζέψουμε 30.000 ευρώ για τα ατομικά αθλήματα του Ομίλου», θεωρείς ότι το εγχείρημα είναι δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο.
Τελικά και μετά από σκέψη, συμμετείχα στην καμπάνια με τη λογική ότι «οκ, δεν θα μαζευτούν οι 30.000, αλλά κάθε ευρώ μετράει». Θέλετε να μάθετε πόσα μαζεύτηκαν εν τέλει; 57.000 ευρώ! Σχεδόν τα διπλάσια από τον αρχικό στόχο!
Στην καμπάνια έβαλαν χρήματα πάνω από 800 (!) φίλαθλοι του Ομίλου και εάν δεν ήταν η πανδημία θα τρίβαμε τα… μάτια μας! Φέτος λοιπόν, με μία στοιχειώδη «αθλητική κανονικότητα» και παρόμοια συμμετοχή του κόσμου, θα δούμε σπουδαία πράγματα!
Η καμπάνια άνοιξε εκ νέου στις 2 Σεπτέμβρη και σε πρώτη φάση τα χρήματα που θα μαζευτούν, θα πάνε σε στίβο, σκοποβολή και επιτραπέζια αντισφαίριση. Εννοείται πως εάν το ποσό που θα συγκεντρωθεί είναι υψηλό, θα ενισχυθούν και άλλα τμήματα του Παναθηναϊκού, πάντα σε συνεννόηση με τη διοίκηση του ΑΟ και τους αρμόδιους έφορους.
Η ταπεινή άποψη του γράφοντος, είναι ότι η εγγραφή/ανανέωση μέλους σε πρώτο επίπεδο και η συνδρομή στη καμπάνια σε δεύτερο επίπεδο, είναι αποφασιστικής σημασίας για τον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο. Βλέπετε στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό και σε αντίθεση με ΠΑΕ/ΚΑΕ που απαιτούνται υπέρογκα ποσά, ακόμα και το ένα ευρώ μετράει.
ΥΓ. 1 Πριν λίγες μέρες, η νεοσύστατη ομάδα σκοποβολής κινητού στόχου κατέκτησε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Σκιπ, χαρίζοντας τον τίτλο νο. #1619 στον Όμιλο. Λεπτομέρεια; Αυτός ο τίτλος είναι ο πρώτος που κατακτήθηκε με λεφτά της καμπάνιας!
ΥΓ. 2 Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την καμπάνια, επικοινωνήστε με τη σελίδα της στο Facebook.